گزارش مطالعه بازار قیچی باغبانی

گزارش مطالعه بازار قیچی باغبانی – HSCode:820150

قیچی باغبانی (ازجمله قیچی برای بریدن گوشت پرندگان) که با یک دست کار می کند.

بازارصادرات قیچی باغبانی با شماره تعرفه 820150 توسط تیم تحقیق وتوسعه-مطالعه بازارشرکت میوان مورد مطالعه قرارگرفت. خلاصه گزارش مطالعه بازار این محصول در انتهای همین صفحه قابل دانلود می باشد. امید است تا به عزیران فعال و یا علاقه مند به صادرات این محصول کمک نماید.

وضعیت تجارت جهانی قیچی باغبانی چگونه است؟

صادرات جهانی این محصول در سال 2019 میلادی بیش از 2% رشد داشته است. روند صعودی صادرات 5 سال است که پابرجاست. طی ده سال گذشته جایگاه اول و دوم به تریب مختص چین و آلمان بوده است. شاید یکی از بازندگان این بازار را به توان فنلاند دانست. این کشور طی 6 سال از جایگاه هفتم به هجدهم رسیده است.

در حال حاضر وضعیت ایران در بازار جهانی قیچی باغبانی چگونه است؟

تا این تاریخ(1399/06/02) گزارش صادرات 2019 این محصول از ایران به طور کامل در اختیار سازمان تجارت جهانی قرارنگرفته است. ایران از سال 2018 رسما به صادرکنندگان این محصول پیوسته است. مشخصا پتانسیل ایران در تولید قیچی باغبانی مورد غفلت قرارگرفته است.

فرصت های پیش روی ایران در بازار قیچی باغبانی کدامند؟

با توجه به وجود تمای مواد اولیه این محصول در کشور پتانسیل تولید بالایی در ایران وجود دارد. وجود مشتریان مهمی مانند روسیه در زمینه این محصول در حوزه ایران امیدوار کننده است. البته فرصتهای صادراتی منحصر به روسیه نیست. بازارهای رو به رشد ازبکستان، عراق، قزاقستان و … نیز در دسترس است.

همچنین اختلاف بالای نرخ تسعیر ارز در ایران فرصت رقابت با صادرکنندگان بزرگ این محصول را فراهم کرده است.


جهت دریافت رایگان خلاصه گزارش مطالعه بازار قیچی باغبانی بر اساس داده های سال 2019 اینجا کلیک کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر با ما در تماس باشد:
rd@meoneco.com
021-66382387

رویدادهای مرتبط

صادرات قیچی باغبانی، مطالعه بازار قیچی باغبانی، به کجا قیچی باغبانی صادر کنم؟، بهترین بازار برای قیچی باغبانی، صادرات قیچی باغبانی به اوراسیا، اتحادیه اوراسیا