گزارش مطالعه بازار غربیلک فرمان

گزارش مطالعه بازار غربیلک فرمان – HSCode:870894

غربیلک فرمان، لوله های فرمان، جعبه های فرمان؛ و قطعات مربوطه

بازار صادرات غربیلک فرمان و قطعات مربوطه با شماره تعرفه 870894 مورد مطالعه قرار گرفت. محصولات لوله های فرمان، لوله های فرمان، جعبه های فرمان و قطعات مربوطه زیرمجموعه این محصول (گروه) می باشند. خلاصه گزارش مطالعه بازار این محصول در انتهای همین صفحه قابل دانلود می باشد. تیم تحقیق و توسعه-مطالعه بازار شرکت میوان امید است این گزارش به عزیران فعال و یا علاقه مند به صادرات این محصول کمک نماید.

وضعیت تجارت جهانی غربیلک فرمان چگونه است؟

صادرات این گروه محصول بسیار چشمگیر است. با نگاه به داده های صادراتی متوجه می شویم که صادرکنندگان بیشتر حول کشورهای تولیدکننده خودرو تجمع دارند.

صادرات سال 2019 نسبت به سال پیش از آن شاهد 8% افت بوده است. داده های 20 سال گذشته نشان می دهد که بعد از هر کاهش شاهد یک رونق دست کم 3 ساله خواهیم بود.

از سال 2002 تا 2019 به طور پیوسته آلمان برترین صادرکننده این محصول (حجم دلار) بوده است. طی این سال ها مکزیک از رده چهارم خود را به دومین صادرکننده این محصول تبدیل کرده است.

در حال حاضر وضعیت ایران در بازار جهانی غربیلک فرمان چگونه است؟

تا تاریخ 1399/06/14 گزارش صادرات 2019 این محصول از ایران به طور کامل در اختیار سازمان تجارت جهانی قرارنگرفته است. اوج صادرات ایران در سال 2013 بوده و دیگر تکرا نشده است. در سال 2018 نیز ایران 466 هزار دلار صادرات به فرانسه، کویت، پاکستان، آلمان، کانادا و صربستان داشته است.

کشورهای ایتالیا، عراق، ترکیه و عمان را می توان به عنوان بازارهای از دست رفته معرفی کرد. کشورهایی که برخی از آنها حتی تا سال 2016 نیز از مشتریان غربیلک فرمان ایرانی بوده اند.

فرصت های پیش روی ایران در بازار غربیلک فرمان کدامند؟

5.1% از واردات این گروه توسط کشورهای خاورمیانه و CIS صورت می پذیرد. این بدان معناست ه یک بازار 1.1 میلیارد دلاری در کنار خود داریم. حضور کشورهایی مانند ازبکستان که روند واردتا آن برخلاف روند جهانی افزایشی بوده است نکته بسیار مهمی به نظر می رسد. وادرات سال 2019 این کشور نسبت به سا 2018 نزدیک به 5 برابر رشد کرده است.

قزاقستان دیگر کشوری است که طی مدت مشابه رشد خوبی داشته است. درکل تصاحب 0.5% از بازار کشورهای خاورمیانه، CIS و چین، صادرات ما را به 13 میلیون دلار خواهد رساند.


جهت دریافت خلاصه گزارش مطالعه بازار غربیلک فرمان بر اساس داده های سال 2019 اینجا کلیک کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر با ما در تماس باشد:
rd@meoneco.com
021-66382387

رویدادهای مرتبط

صادرات غربیلک فرمان، مطالعه بازار غربیلک فرمان، به کجا غربیلک فرمان صادر کنم؟، بهترین بازار برای ربیلک فرمان، صادرات غربیلک فرمان به اوراسیا، اتحادیه اوراسیا