گزارش مطالعه بازار مسواک دندان

گزارش مطالعه بازار مسواک دندان- HSCode:960321

مسواک دندان و همچنین مسواک دندان عاریه

بازار صادرات مسواک دندان با شماره تعرفه 960321 توسط تیم تحقیق و توسعه- مطالعه بازار شرکت میوان موردمطالعه قرارگرفت. خلاصه گزارش مطالعه بازار این محصول در انتهای همین صفحه قابل دانلود می باشد. امید است تا به عزیران فعال و یا علاقه مند به صادرات این محصول کمک نماید.

وضعیت تجارت جهانی مسواک دندان چگونه است؟

ده سال رشد مداوم؛ تجارت جهانی مسواک در ده سال گذشته به طور رشد مداوم رشد کرده است. در سال 2019 نیز این محصول رشد 1.5 درصدی را تجربه کرده است. طی این ده سال چین بزرگترین صادرکننده مسواک دندان در جهان بوده است. کشورهای آلمان و سوییس نیز به طورپیوسته و به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

ویتنام به سرعت در حال ارتقای جایگاه خود است. این کشور طی ده سال جایگاه خود را از دهم به سومین کشور ارتقا داده است.

در حال حاضر وضعیت ایران در بازار جهانی مسواک چگونه است؟

تا این تاریخ(1399/06/05) گزارش صادرات 2019 این محصول از ایران به طور کامل در اختیار سازمان تجارت جهانی قرارنگرفته است. ایران مجددا از سال 2014 میلادی و بعد از 5 سال صادرات این محصول را آغاز کرده است. صادرات مسواک ایران از 9000 دلار در این سال به دست کم 165000 دلار در سال 2019 رسیده است. روسیه، ترکمنستان و آذربایجان از بازارهای از دست رفته مسواک ایران هستند.

فرصت های پیش روی ایران در بازار مسواک کدامند؟

7.8% از بازار جهانی مسواک مطعلق به منطقه خاورمیانه و حوزه CIS است. 39% از این بازار تحت سیطره چین می باشد. اختلاف بالای نرخ برابری ریال و دلار امکان نفوذ بیشتر در این بازار را برای ایران فراهم کرده است. همچنین مسافت بین تولیدکنندگان مطرحی مانند چین با منطقه نیزکفه ترازو را به سمت ایران سنگین می کند.

کشورهایی مانند روسیه، ترکیه و گرجستان گردشگر پذیری بالایی دارند. بنابراین یکی از راه های نفوذ، تولید مسواک ارزان قیمت برای مراکز اقامتی فعال در منطقه یاد شده می باشد.


جهت دریافت خلاصه گزارش مطالعه بازار مسواک بر اساس داده های سال 2019 اینجا کلیک کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر با ما در تماس باشد:
rd@meoneco.com
021-66382387

رویدادهای مرتبط

صادرات مسواک، مطالعه بازار مسواک، به کجا مسواک صادر کنم؟، بهترین بازار برای مسواک، صادرات مسواک به اوراسیا، اتحادیه اوراسیا