گزارش مطالعه بازار تیوب پلاستیکی

گزارش مطالعه بازار ظروف لوله ای (تیوب) از پلاستیک – HSCode:392390

تیوب پلاستیکی جهت پماد، کرم و …

بازارصادرات ظروف لوله ای (تیوب) از پلاستیک با شماره تعرفه 392390 توسط تیم تحقیق وتوسعه-مطالعه بازارشرکت میوان مورد مطالعه قرارگرفت. خلاصه گزارش مطالعه بازار این محصول در انتهای همین صفحه قابل دانلود می باشد. امید است تا به عزیران فعال و یا علاقه مند به صادرات این محصول کمک نماید.

رغبت و توجه مردم سراسر جهان به استفاده از محصولات مرتبط با زیبایی و بهداشت فردی افزایش یافته است. این افزایش تقاضا باعث افزایش تولید، توسعه و تنوع محصولات و برندهای جدید شده است. محصولات تولید شده نیازمند بسته بندی مناسب برای افزایش ماندگاری با حفظ اثربخشی مواد موثره خود هستند. هزینه بسته بندی نیز برای تولیدکنندگان مطرح است، این هزینه مستقیما در بهای تمام شده منعکس می شود. حال چه چیز بهتر از ظروف لوله ای (تیوب) پلاستیکی این امکان را فراهم می کند؟.

وضعیت تجارت جهانی ظروف لوله ای (تیوب) پلاستیکی چگونه است؟

روند صادرات جهانی این محصول طی 5 سال گذشته به طور مداوم رو به افزایش بوده است. صادرات این محصول از 6.7 میلیارد دلار سال 2015 به 8.4 میلیارد دلار در سال 2019 رسیده است. بیش از 25% بازار ظروف لوله ای (تیوب) پلاستیکی در اختیار دو کشور چین و ایالات متحده است.

رقابت میان چین و ایالات متحده بسیار نزدیک است. شایان ذکر است در سال های اخیر چین از ایالات متحده پیشی گرفته است.

در حال حاضر وضعیت ایران در بازار جهانی ظروف لوله ای (تیوب) پلاستیکی چگونه است؟

تا این تاریخ(1399/05/21) گزارش صادرات 2019 این محصول از ایران به طور کامل در اختیار سازمان تجارت جهانی قرارنگرفته است. درعین حال داده های مربوط به سالهای 2015 تا 2018 گویای رشد چشمگیر صادرات ایران در این چهار سال است. مشخصا می بایست به تولید این محصول بیشتر بها داده شود. این موضوع علاوه بر ایجاد ارزش افزوده در داخل باعث جلوگیری از خام فروشی مواد پتروشیمی می شود. همچنین ما را فعالانه درگیر زنجیره تامین جهانی این محصول می کند، محصولی پرمصرف و البته تند مصرف.

فرصت های پیش روی ایران در بازار ظروف لوله ای (تیوب) پلاستیکی کدامند؟

به واسطه وجود مواد اولیه لازم در داخل، تولید این محصول با حداقل وابستگی به خارج از کشور قابل اجراست. در حال حاضر براری نرخ ریال و ارزهای جهانی دست تولیدکنندگان و تجار ایرانی را در قیمت گذاری باز کرده است.

چین در عین این که بزرگترین صادرکننده این محصول است، مقام هفتم را نیز در واردات دارد. مناسبات رو به توسعه ایران و چین فرصت مناسبی در اختیار ایران قرار می دهد. جدای از آن افزایش تعداد تولیدکنندگان محصولات بهداشتی در منطقه خاورمیانه و حوزه CIS نوید افزایش تقاضا می دهد. سهم واردات بازارهای یاد شده نزدیک به 3.7% از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند. اگر واردات چین را نیز به آن ها اضافه کنیم این مقدار به 6.9% خواهد رسید. اگر بتوان 10% از این بازارهارا تصاحب کرد، صادرات ظروف لوله ای (تیوب) پلاستیکی ایران به 62 میلیون دلار خواهدرسید. این رقم بیش از 2 برابر صادرات ایران در سال 2018 می باشد.


جهت دریافت خلاصه گزارش مطالعه بازار ظروف لوله ای (تیوب) پلاستیکی بر اساس داده های سال 2019 اینجا کلیک کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر با ما در تماس باشد:
rd@meoneco.com
021-66382387

رویدادهای مرتبط

صادرات تیوب پلاستیکی. مطالعه بازار تیوب پلاستیکی. به کجا تیوب پلاستیکی صادر کنم؟. بهترین بازار برای تیوب. صادرات تیوب به اوراسیا. اتحادیه اوراسیا